søndag den 5. juli 2009

hedebølgen er ovre for denne gang

det får man da håbe - den sidste uge har været ganske ulidelig hvad angår varme ...... jeg har haft flere ærinder i byen hvor jeg så har valgt ikke at tage hundene med, da det simpelthen har været for varmt - alene i går var der 38 grader inde i byen ! i går eftermiddags begyndte det så at buldre og småregne lidt - men det er ikke bleven til det helt store her hvor jeg bor - jeg var ude i nat ved 02-tiden med Asta, og det var køligt men ingen regn - tænker på DKKs udstilling i Brøndby for et par år siden, hvor jeg var ringsekretær alle dagene og det var så varmt - især hotelværelserne var ulidelige med varmegrader på ca 40-45 grader og der var ingen aircondition på hotellet ! Hver nat sad jeg udenfor et par timer .... tænk hvor har man været dum at slide sig selv ned til ankelsokkerne "bare" for en hundeudstilling - nok derfor jeg ikke orker at være ringpersonale fremover, da det er meget krævende og takken er minimal, hvis man får et tak og det vil vi jo alle gerne for et overstået arbejde som det er at være frivillig og om det så kun er til en hundeudstilling ........ lad de unge komme til siger jeg - så kan jeg sidde på sidelinien og kigge på ......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar