lørdag den 21. november 2009

færdig

så er jeg færdig med trøjen til Timjan og har sendt den - billede kommer når jeg lige får taget mig sammen at overføre dem fra mit kamera ......

næste projekt er heldragten til Silas, en hårløs - har strikket een, men er ikke tilfreds med den, så er i gang med nummer 2 - heldigvis er Silas ejer meget forstående over forsinkelsen ....

Asta var med da vi var i Starck og købe en vandsparer - hendes ture er rimelig forkortede da der jo ikke er så lang tide igen før de små ankommer - Hanne kom med aftensmad og Asta slog som sædvanlig, eller prøvede, krølle på sig selv af glæde ........ Asta og Mickey fik også det meste af maden, shhhhh - ikke sige noget til Hanne .... jeg havde nemlig taget noget andet op af fryseren ....

og i går vandt mit favoritpar i Vild med dans 2009 - sådan ......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar