lørdag den 14. november 2009

Svine influenza

ja, det håber jeg ikke at jeg får - 7-9-13 ........... men lidt træt må jeg indrømme er jeg, men hvad andet er nyt - jo, at Asta bliver mere og mere rund om den lille mave, og især om aftenen har Asta meget travlt med at fortælle mig om hvad der sker i hendes mave :-))

hånden min har det bedre, det er mere håndleddet der gør ondt - jeg er færdig med heldragten til en hårløs hund, men er ikke tilfreds med den - så det er en Ommer. Mine kunder skal være tilfredse når de bestiller og køber trøjer herfra ... og så skal Timjan i Sverige, der også venter hvalpe med Traveler have en trøje, så der er nok at gå i gang med, ikke at forglemme opdateringer på hjemmesider .........

i dag cyklede vi, Mickey, Asta og jeg, til Føtex på Bankager vej, den anden Føtex ligger inde i centrum - men vi gik meget af vejen, både for Asta og min skyld for jeg må indrømme, at jeg er træt og for Asta fordi nok skal hun have motion, men ikke overdreven - i morgen cykler vi op til kirkegården med en julekrans til min mors gravsted -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar