lørdag den 7. november 2009

when it rains it pours !

ved ikke lige hvordan det skal oversættes til dansk, så det får lov at stå ......... Jeg havde tilmeldt Kira til Herning d. 8. november i championklassen - bestilt bil og damefrisør .... så langt så godt for så begynder alle genvordighederne
I søndags sad jeg ved morgenbordet og gav Kira et lille stykke ost - ud af øjenkrogen så hun Asta og så hakkede Kira mig een gang til og een gang for meget og igen i venstre håndled - kors hvor gjorde det ondt - jeg blev utrolig ked af at Kira kunne finde på at bide den hånd, der fodrer hende, men jeg havde sagt næste gang, og dette var sidste gang - tirsdag kom dyrlægen og hentede Kira som vi fik sagt farvel til ................. det var utrolig hårdt for jeg følte jeg svigtede Kira selvom hun havde fået så mange chancer gennem årene, men hun var og blev autist - Der gik et par dage før jeg kunne få mig selv til at fjerne hendes 2 kurve i hhv soveværelset og stuen - og så var det tid at kigge nærmere på bidsårene. Torsdag måtte jeg til lægevagten og få en stivkrampeindsprøjetning, antibiotika i tablet- og creme ........ havde ellers siddet med hånden i brun sæbe et par gange om dagen, men det var ikke nok - og det værste bid er faktisk ved pulsåren, hvor jeg har et ar i forbindelse med en hjerteundersøgelse hvor jeg skulle have en slange op til hjertet - og det har så efterladt et ar og nok derfor biddet ikke gik igennem - alt dette set bagefter og jeg må indrømme at jeg stadig ikke er kommen mig over at Kira bed og at hun er væk for altid -

så kom vi til fredag og jeg var hos damefrisøren og skulle hente lejet bil, hvilket jeg gjorde - men det er en mindre varevogn og den kan jeg ikke køre i fordi sidespejlene er mega brede og jeg kan ikke se bagvedkørende biler - så den blev leveret tilbage i formiddags og Tina har så sagt at hun kommer i eftermiddag og vi kan køre sammen til Herning i morgen, hvor jeg også gerne vil møde den norske basenji og dens ejere samt udveksle julegaver som de har med fra Gerd i Norge og skal have nogle med tilbage fra mig - Gerd har opdrættet den basenji, der er i Herning i dag - jeg ved ikke hvem den 3. basenji er, endnu - og så kommer der forhåbentlig 2 par potentielle hvalpekøbere, da det ser ud til at Asta er med hvalpe - hun er 5 1/2 uge henne nu -

Jeg har et par trøjer jeg skal strikke, men må indrømme, det har stået lidt sløjt til med den skadede hånd .......... akja -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar