torsdag den 8. april 2010

ny chip og gamle billeder

det var som om alt gik galt i går - min nye (og dyre) mobil telefon virkede ikke, så jeg måtte bruge min back-up mobil der snart er 10 år gammel og med taletidskort - men det er jo bedre end ingenting - jeg havde også problemer med at skrive til hotmail adresserne, heriblandt Tina og da jeg fik fat i YouSee.dk fik jeg at vide, at hotmail har blokeret alle TDC og YouSee kunderne på grund af spam ?

i dag var vejret dejligt og da jeg havde overstået de sædvanlige morgensmerter mm tog jeg cyklen og Mickey og Asta og vi kørte ind til centrum og TDC hvor den søde medarbejder mente, at chippen skulle udskiftes, hvilket hun gjorde - så 7-9-13, nu håber vi, at det er det eneste der var i vejen


jeg har også modtaget nogle gamle billeder fra Karen, der bor i England og hvis første basenji var Fallohide Little Tina, kaldet Gina (til venstre i billedet) - billedet er fra 1975 og så er det man pludselig føler alderen ! Mange ting er hændt siden det billede blev taget, men kontakten til Karen har jeg bibeholdt - det er så kuldsøsteren, Princess til højre, der efter vor hjemkomst til Danmark blev verdensvinder i 1977

Min lillebror er også begyndt at finde gamle billeder frem og tænk han har fødselsdag i morgen og jøsses hvor han ligner vor far, der døde i april måned 1994 - min far elskede alle sine 4 børn og han var stolt af os alle hvilket han aldrig glemte af fortælle os - Til trods for, at min far boede i USA kendte han de sidste nye danske vittigheder - jeg tror aldrig jeg har set min far i dårligt humør - og min far havde meget at lave med sine frisørforretninger og rejsebureau - sine sidste år tilbragte min far i København, hvor jeg ofte besøgte ham også efter han fik en hjerneblødning og kom på Kommunehospitalet - jeg vil huske min far som en glad og venlig mand og en god far ...
min lillebror, Carl Peter og min far, altid smilende ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar