torsdag den 1. april 2010

så er det bleven Påske



og jeg har fået sendt den næstesidste trøje til en lille chihuahua som lovet - har dog ikke hørt noget fra ejerne endnu ....... heller ikke fra hverken Ronja eller Sulus familie, så de er nok også taget på Påske ferie og det skal være dem velundt -

Jeg fik jo købt en lotto kupon, men må indrømme, at jeg totalt har glemt at se om jeg har vunden noget, nok fordi det gør jeg aldrig - men i går fik jeg et tilbud jeg har svært ved at sige nej til for det er også lidt ala som at vinde i lotteriet - samtidig har jeg andre planer, der så må vige for dette nye tilbud som jeg lige skal overveje - ja, det er sort snak ... for jeg har ikke taget stilling til hvilke af tilbudene jeg skal acceptere ....

Vi har lige været ude på en cykeltur - mente Mickey trængte til det eftersom han blev lidt underlig her ved middagstid og skulle bare ud i en fart og tisse .... Mickey er begyndt at drikke en del vand igen, og det kan være fordi de får dyrlægens tørfoder igen og ingen grisehaler, da Mickey blev dårlig af dem ....

Nu må vi så se hvornår spændingen bliver udløst og jeg tager en overordnet beslutning .....




her er collagen jeg lavede med Mickey og Asta

Ingen kommentarer:

Send en kommentar