søndag den 4. april 2010

Påskesøndag og regnvejr

Sådan ser det ud i dag og mit humør er lige derefter, altså gråt i gråt ........ kunne have tænkt mig en bedre start på dagen, men smerterne var voldsomme til morgen og så var jeg klar over at det ikke blev den bedste dag i dag - nogle gange får jeg det bedre af at cykle med hundene, så vi har været ude selvom begge var noget utilfredse med vejret - så de fik deres trøjer på, sukkede dybt og indviligede i at deltage i cykel/løbeturen - Smerterne forsvandt ikke og humøret blev heller ikke bedre efter turen med hundene - nu er vi hjemme igen og det er frokost tid - jeg har købt sild, laks og rejer, men orker kun laksen i dag. Er træt men vil ikke gå og lægge mig for´så får jeg det værre endnu, så sidder her foran skærmen i håb om, at der er nogen, der har tid til at chatte - men ikke idag, ikke Påskesøndag ........ så vælder minderne frem om de dejlige Påskefrokoster min mor holdt med hendes dejlige mad og det er også utopi, for den sidste frokost vi var til var da Alton levede - siden blev jeg vippet ud på sidelinien af min mor til fordel for Tina og det er stadig noget, der kan gøre ondt ... Livet går videres siges der og det gør de flestes - jeg er også forberedt på at mit liv ikke bliver så meget længere og de planer jeg har lagt såsom basenjikuldet i vinters var mit sidste blev indfriet og Verdensudstillingen til sommer bliver een af de sidste udstillinger jeg deltager i - og hvad så fremover ? Ja, det ved jeg ikke for så langt er jeg ikke kommen - udover, at jeg ikke har tænkt mig at købe en ny vinterfrakke .... Smerterne får for ofte overtaget og gør hverdagen svær at takle - selvom hundene skal passes kan det også nogle gange være besværligt - så idag Påskesøndag vil jeg en sjælden gang tillade mig at klynke, bare lidt ......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar