fredag den 3. oktober 2008

der var ikke bud efter mig denne gang !

trodsede min bedre viden, eller hvad man skal kalde det - og cyklede med Mickey og Asta ind til bla. apoteket. Her må der ikke komme hunde med ind, så Mickey og Asta stod udenfor mens Mickey skrålede af hjertens lyst og kunderne i apoteket foer hen til vinduerne for at se hvem der lavede det spetakel - behøver jeg at nævne, at jeg ikke sagde det var min hanhund ? Næste og sidste stop var Kvickly hvor jeg satte hundene et andet sted end de plejer fordi "deres" plads var optaget af en anden hund - ind i Kvickly og ville lynhurtigt handle ind, da jeg jo havde indkøbslisten med, men nåede ikke længere end til spagettien, da der over højtaleren lød:"Vil damen, der ejer de 2 røde hunde komme til informationen" - spurtede op til informationen, hvor Asta løb rundt og synes det var dejlgt at se mig igen !!! Folk stimlede sammen for Mickey skrålede mere end udenfor apoteket - et venligt ægtepar, jeg har talt med nogle gange uden for købmanden i Torsted kom forbi og tilbød at stå ved hundene mens jeg var inde og handle - som sagt så gjort og så langt så godt - for på hjemturen skete der noget, jeg ikke lige helt er klar over hvordan og hvorledes, men i hvert tilfælde mærkede jeg pludselig at jeg blev underlig (ja, lidt mere end normalt !) og var pludselig på vej at falde til venstre og ud på kørebanen, men nåede at få fodfæste med venstre fod - pyha, mærkede og så en blå bil, der var centimeter fra mit hoved ! og så gik vi resten af vejen hjem ....................... så det var ikke igår der var bud efter mig, men det var tæt på -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar