søndag den 12. oktober 2008

Weekend i Års

fredag hente bil, pakke med bure, både til bil og til hotelværelse, for vi skulle til Års og være ringpersonale samt overnatte på Års hotel og det glædede vi os meget til. Tidligt oppe lørdag morgen (kl. 05.00!!!) og kl blev alligevel næsten 7 før vi kørte og måtte også stoppe og lufte hunde hvor og som vi plejede - Vel ankommen til Års mødte jeg den svenske dommer, en utrolig sød og kompetent dame, der var her med sin mand. Og så begyndte udstillingen og skrivemaskinen nægtede at gøre noget som helst ......... gode råd var dyre, for det viste sig, at udstillingsudvalget rent faktisk havde glemt klubbens skrivemaskine på Sjælland og den der ikke ville noget var en lånemaskine, så det var på med vanten og skrive i hånden ............ behøver jeg at sige, at jeg fik både skrivekrampe og usigelig ondt i ryggen - men der hjælper jo ingen kære mor - Efterbedømmelserne var færdige hentede jeg de 3 musketeer, og vi gik rundt på udstillingen og hilste på gamle og nye venner og bekendte

Da vi så skulle afsted til hotellet var der lige lidt problemer med hvor hundene skulle være på hotellet, altså, men for mig at se var problemet meget lille, så de kom naturligvis med og sidder i deres bure mens jeg er til middag hvilket også var hyggeligt - vi sov udmærket selvom det er et fremmed sted men hundene kan lide at komme med og er utrolig rolige, heldigvis - næste morgen var vi også tidligt oppe, dog ikke kl. 05. - og klubben havde funden en skrivemaskine, så dagen var reddet - vi var tidligt færdige og allerede ved 17-tiden var vi hjemme igen, tømte bil og aflevere samme og så kunne vi lige cykle hjem i det dejlige efterårsvejr, få lidt aftensmad og tror vi skal tidligt i seng

Ingen kommentarer:

Send en kommentar