lørdag den 18. oktober 2008

efterår og regn

nu er det en uge siden vi var i Års med overnatning og det hele og jeg må da indrømme, at jeg har været lidt træt og samme har hundene, så vi har taget det stille og roligt. Det var nødvendigt at tage ind til centrum i dag, lørdag så nu er hundene igen trætte ....
ellers arbejder jeg videre med pharaoh hound databasen og har fået nogle gode kontakter i England til at hjælpe og det er ikke så dårligt

efteråret rykker nærmere - ja, det er jo efterår med regn og rusk, så er det dejligt at sidde indendørs og hygge

troede jeg skulle se en god film lørdag aften, men alt der blev sendt var krigs- spændings- eller krimi film - nogle endda meget voldsomme, hvilket ikke lige er noget jeg bryder mig om at se - så det blev til en stille aften uden film men med lidt musik i stedet for

Ingen kommentarer:

Send en kommentar