onsdag den 1. oktober 2008

løbetider - og Lykkehjulet !

jøsses, jeg kan snart ikke hænge sammen mere - Mickey driver mig til et sandt vanvid !!! hele natten ligger han og piber og i nat satte jeg Kira ind i soveværelset i bur, så han ikke skulle sidde og ønske sig ind i stuen hos hende som i forgårs nat - så vi fik sovet 15 minutter ad gangen indtil han kom i tanke om Kira igen igen igen - Asta snorkede de uskyldiges søvn under dynen ! kl 05.00 skulle Mickey ud og samme Asta - Mickey var ikke meget for at komme ud og fik da også snoet sig ud af halsbåndet og stod foran hoveddøren !!! så ud med Mickey og Kira, der knurrer ad Mickey hele tiden - forstår den hanhund ikke, at hun ikke vil have ham ? Jeg skulle nok heller ikke have gjort stuen hovedrent i går, men når nu energien pludselig er der, så er det med at benytte sig af det .................. i går aftes faldt jeg helt sammen og håbede på en mere rolig nat end den foregående, men det blev værre ! Og som Mickey kan skrige når han hører, at Kira bare flytter på sig -

TV 2 har jubilæum og om formiddagen, ja, for det er bleven formiddag sender de tidligere sendte udgaver af Lykkehjulet og det er ret nostalgisk - det var en god udsendelse synes jeg om ikke andet -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar