lørdag den 27. marts 2010

fanconi test til Asta hvalpe

Forleden dag dumpede brev ind med fanconi test kit til Asta hvalpe og de blev videreekspederet til Ronja og Sulus ejere, der så tager testen og sender den retur til USA, forhåbentligt - Det skal lige siges, at jeg havde lovet både Yvonne (ejeren af hvalpenes far, Traveller) og nye ejere af basenji pigerne, at jeg betalte fanconi testen - Yvonne skal så betale for Walthers fanconi test

Tina er rejst til USA/Arizona for at pakke og sende sine sidste ejendele hjem til Danmark og fløj fra Hamburg, hvorfor jeg ikke har nogen bil at køre i. Tina skulle flyve så tidligt at jeg ikke så fornuften i at stå op kl. 03 om morgenen, køre til Hamburg og hjem igen .... Det gjorde så også, at vi, hundene og jeg, ikke kan besøge Ronja eller Sulu før efter Påske, og vi kan heller ikke komme til væddeløb i Bjerringbro, da vi ikke har noget at køre i - men efter Påske og når Tina er kommen hjem igen, så sidder vi ikke og fletter fingre mere - og som om der er tid til det - næh, vi er i fuld gang med at strikke bestilte trøjer, gå til ringtræning sammen med naboen og hendes hunde og ellers prøve at klemme alt andet ind i mellem ... Hvordan fik jeg tid til at gå på arbejde i sin tid, kan kun undre mig ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar