fredag den 5. marts 2010

lidt nyt - bl.a. om fotokonkurrence på facebook

har fået strikket trøjer til hvalpe og sendt af sted, bl.a. til Stevie i Odense - også til en pekingeser, der dog er voksen og er nu i gang med at strikke sokker (til menneskefødder) - ikke det jeg allerbedst kan lide, men nu er de bestilt, så må jeg også gøre dem færdige ...

modtog dette link http://www.youtube.com/watch_popup?v=7H0K1k54t6A det er godtnok en rap bærbar - gad vide om den er ægte ? hvis ja, så kunne jeg godt tænke mig een .....

de sidste par dage har solen skinnet og vi har kunnet cykle til købmanden, noget vi alle har været rigtig glade for .......... nu er det fredag og jeg kiggede lige ud af vinduet - og det sneer - det det snart ikke til at holde ud .... suk ........


Der har været afholdt en fotokonkurrence på facebook og det vindende billede er meget nærliggende af en basenji hvalp ved navn Clara -

hun er kær og billedet er godt taget ... nummer 2 i konkurrencen var fra Norge med Jeanette og hendes basenji tæve, der blev BIS fornylig på en udstilling - hvem siger mest af de 2 ? :-)


Nr 3 i konkurrencen kom fra Italien og er et meget anderledes billede fra af Renato AgazziniDet 4. og sidste billede var fra Amerika og også eet af mine favoritter, Bakari fra Chris ORear



Nu laver vi en ny konkurrence med andre billeder til en Marts 2010 vinder - alle de andre billeder kan ses på facebook - skal lige finde link dertil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar