lørdag den 27. marts 2010

færdig eet strikketøj og videre til næste

Man burde nogle gange have flere hænder - noget jeg selv kunne bruge nogle gange. Der er jo ikke tid til både at lufte hunde, passe dem, og een selv for den sags skyld og meget andet og samtidig skulle strikke bestilte trøjer og strømper ! Men på en eller anden måde, så finder jeg tiden og 5 (fem) par sokker blev denne gang strikket og i uldgarn, så her er den færdige produktion i forskellige farver ... 10 sokker er faktisk meget at strikke, men nu er de færdige, afsendt og så håber jeg at modtageren bliver tilfreds - ellers får jeg dem retur og de bliver sendt til et Julemærkehjem, der også efterlyser strikkede sokker ....



Jeg har også haft strikket en hvalpetrøje til OFI, der er født i Slovakiet og nu bor i Ungarn og er oldebarn til min Oliver - her er hun i sin nye trøje med navn på ryggen - hun er en sød lille hvalp med et frækt glimt i øjet :-))


- og der er flere billeder af hvalpe i trøjer og denne gang fra Norge med Funa i sin nye trøje


- og nedenunder er Kenai - begge hvalpe er opdrættet af Gerd Søiland i Norge



og så lige et forårsbillede af Asta og Mickey

Ingen kommentarer:

Send en kommentar