torsdag den 25. december 2008

1. Juledag

det er koldt her til morgen - sådan rigtig koldt ......... dagen begyndte med det sædvanlige rend af katte fra diverse naboer der ikke er hjemme og jeg orker ikke katte og slet ikke dem, der er sultne - eller syge for den sags skyld .... samtidig driver de mine hunde til et næsten hysterisk sammenbrud fordi de skal absolut være udenfor stuevinduerne eller bænken, der ikke er beregnet til katte, men til mig og hundene ............ bliver rigtig sur på naboerne, der ikke gider deres katte og så kan vi andre belemres med dem ..... ja, det var lige morgenens sure opstød som jeg håber der ikke kommer flere af idag - Tror jeg er lidt knotten fordi jeg har mega ondt i ryggen. Jeg har svært ved at støvsuge og vaske gulv så tager det ad flere omgange og i går var det gulvet der blev vasket og det svier til mig bagefter .... må se om der ikke er plads i budgettet til een, der kan komme og gøre rent for det er ikke særlig rart at have ondt i ryggen, sådan lige over lænden - noget mange kvinder lider af, det ved jeg, men det hjælper ikke mine smerter .... suk .....

skal ud og gøre klar til frokosten -