onsdag den 24. december 2008

Juleaftens dag

sikke et pragtfuldt vejr med høj vintersol ..... og varmegrader, men pyt med det - Hanne har været her med en fin julekurv fra hendes mor. Rigtig mange lækkerier og det var en dejlig overraskelse.

Så var hundene ude som sædvanlig i formiddags og vi mødte flere på turen, der lige skulle ud og nyde det gode solskinsvejr, men også havde tid til en kort snak -

Den allerbedste julegave fik jeg fra Fujis nye ejere, der sendte billeder af hende med hendes nye legekammerater og det var dejligt, at se hvor glad den lille unghunde tæve var over at have fået andre hunde at lege, løbe og ligge sammen med - en stor tak til ny ejer (navnet vil jeg ikke skrive, da jeg har kendskab til at opdrætteren læser min blog) - Jeg har blandet mig fordi jeg for det første blev spurgt, for det andet er Fuji datter af min Mickey og for det tredie anbefaler DKK at man som hanhunde ejer har kendskab til hvorledes det går med det afkom man lægger hanhund til - Jeg har intet økonomisk ud af det, kun glæden ved at se en lille unghund blive glad igen - og det er ikke så ringe endda

Jeg har modtaget mange fine julekort og lavet en side hvor de alle er at læse ... - dem jeg har modtaget med posten hænger og pynter her i stuen. Dem, der ikke har sendt emails eller kort pr post har til gengæld haft ringet med julehilsner -

Alle hilsner er modtaget med et mega stort tak ... Det varmer at der er rare mennesker der tænker på een .........

Hav´en rigtig God Juleaften -