fredag den 12. december 2008

får vi hvid Jul?

det er i hvert tilfælde koldt udenfor - hundene får trøjer på når vi er ude og gå og det har de ikke noget imod

Der er født rigtig mange kuld basenji hvalpe og ligeså mange er i vente op til Jul - glæder mig at høre mere om hvem, der får hvad og i hvilke farver. Nogle tæver er dog gået tomme, og det er lidt skuffende for dem, der så frem til et kuld hvalpe, hvilket jeg udmærket forstår. Det er ingen hemmelighed, at jeg savner at have hvalpe i den mørke tid. Vinteren gik hurtigt med hvalpe og før man vidste af det var det forår .... måske næste år, nu får vi se ....

Julen må gerne komme og gå - nytåret ser vi mere frem til af andre grunde, nemlig at vi ikke skal være herhjemme .......

Jeg undlader så vidt muligt at have ærinder inde i byen - kan næsten ikke klare al det julehalløj og får det dårligt når jeg ser nisser. Husker min mor havde omkring 400 nisser, der alle skulle være i hendes værelse på plejehjemmet - så aldrig mere nisser.