tirsdag den 23. december 2008

Lille Juleaften

så er det dagen før dagen, som mange glæder sig til ................ jeg har fået købt min julemiddag, der består af ribbenssteg og ris alamande med kirsebær sauce og er nødt til at spise ribbensstegen i dag, og kan så spise desert i morgen - men det gør heller ikke så meget .... så leger vi juleaften i aften i stedet for ..... jeg har altid haft svært ved at huske hvilken aften er juleaften fordi jeg som bekendt er vokset op i USA og har boet i England i mange år - det var først da vi kom til Danmark, at det blev ændret lidt - og samme i år for mig - tager det hele på forskud ! I juledagene er der nok at spise af laks, rejer, ost mm .......... så det skal nok blive godt ihukommende sidste år, hvor jeg blev overfaldet Lille Juleaften - et overfald, der tog mere hårdt på mig rent psykisk end jeg havde regnet med - men nu er personen, der overfaldt mig heldigvis flyttet (sagt på en pæn måde !) - så kan vi komme videre med vores liv ....

har så lige sat mit julekort på også - jeg har modtaget rigtig mange kort pr email og snail mail i år og det har været dejligt ........... til dem, der evt læser denne blog, tak for det :-)) og fortsat God Jul