søndag den 21. december 2008

den ene dag glæde, den næste sorg


Foto taget i Påsken 2008, hvor jeg så Charlie for første gang med sjove flap ører, som blev kureret med noget kalk jeg havde med til ham .... (Han skulle spise kalken, altså :-))

Man siger jo, at intet nyt er godt nyt, men ikke i dette tilfælde. Jeg havde ikke hørt fra ejerne af Charlie et stykke tid, så en dag kom en mail der fortalte, at Charlie havde dårlig mave ? Efter en del skriven frem og tilbage hvor jeg kunne fortælle, at det kunne være en arvelig tarmlidelse blev mine værste anelser bekræftet - i dag fik jeg en mail om, at Charlie var bleven aflivet i en alder af 1 år og 5 dage, da hans IBD var bleven forværret og hans albumin var falden fra 18 til ikke måleligt ........ sikke en sorg og nu ved jeg næsten helt sikkert hvor det kommer fra - og hvilke linier og det er ikke i mine linier -
Nu er Charlie sammen med sin kuldsøster, Cheetah, der døde under tragiske omstændigheder i sommers - det går godt med det kuld skal jeg love for .........